torsdag 23. oktober 2014

Vinter Sølv & Fyldi Karamell

I går kveld kom den første snøen tell Bodø byen, å jeg får altid en slik fryd når den første snøen kommer. Jeg liker ikke vinteren spesielt godt, men det er noe med den aller aller første snøen. Det er bare en helt herlig følelse <3 

I dag er det Torsdag, å jeg har ett nytt innlegg på bloggen til TreL 
Denne gangen er det sølv, hvitt og karamell som jeg skal vise frem. 
På grunn av vinterfalle i går, som foresten nå er stort sett smeltet bort, ble jeg inspirert til å lage Toffifee esker <3 










For å hvite målene på kartong, fremgangsmåten, produktlisten og direktelink til nettbuikken, gjerne besøk innlegge mitt på bloggen til TreL

Ha en fortsatt en fantastisk Torsdag, Her er det feiring av samboern sin 30 års dag <3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3