mandag 30. mars 2015

Lekker Hvit Boks med Rosa Detaljer

Har dere tenkt på hvor mye embalasje som er runt dere? Hvor mye embalasje vi kaster vær dag ? Det er myyye når du tenker etter. Alt vi handler har en form for embalasje runt seg. Om det er mat, eller husholdnings artikkler eller når vi handler nytt utstyr, er det en form for embalasje som beskytter prosuktene våre.

Ett Trykk kom med en oppgave tirlig i Bursdags Feiringen deres. 
Nummer 10 lyder som føleger : Scrapp Embalasjen  
Den fik meg til å tenke. Jeg kunne jo ta hva som helst som var tom embalasje, men jeg ville finne noe somkunne lages om til noe flott noe.

En venninne av meg kom for flere uker siden med en tom boks, som hadde tilhørt en SAMSUNG smart klokke. Den ble lakt i en skuff, å når ideeen kom for noen timer siden, ble det ingen sak å ta den fram igjen å gjøre den om til noe lekkert <3 

( Vil bare beklage bildene, blogger driver å tuller fælt når jeg laster opp bildene mine og forandrer på dem. Dette er nå endret etter mye om å men ) 




Jeg har brukt plater med bling å lakt på alle sidene av boksen, pyntet med perlesnor i mellom der bunn og lokk møtes <3 Boksen står på 4 bronse føtter. 


Pynten på boksen er i ulike toner av rosa, samt sølv nåler og litt glitter <3 



Slik så boksen ut før jeg bynte, en helt vanli enkel brun boks, perfekt til prosjektet mitt over <3 


Nå har dere sett mitt embalasje prosjekt. Tenk deg om to ganger neste gang du står oven for en tom boks, kansje kan du lage ett scrapping prosjekt ut av det <3 


Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This card has been entered into the following challenges:
# Jubeleums Oppgave nr 10 

Word Art Wednesday 
# 176 Anything Goes 

Crafty Calendar Challenge 
# Add Some Metal 

The Pink Elephant 
# TPE 292 Anything Goes



4 kommentarer:

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3