onsdag 18. mars 2015

Kjærlighet til Kjøkknet

I dag er det onsdag, å det betyr at det er min tur til å vise dere en ny lekker dies fra kaBoks <3 

Jeg elsker de nydelie arkene i PION serien "Siri's Kitchen" <3 
De er så stemningsfulle, Romantiske og de vekker de herligste minner <3 
Så i dag vil jeg vise dere ett kort med flere brette teknikker, der jeg har brukt de nydelie arkene og denne flotte diesen :-) 



  

 Vi har så mange muligheter innen scrapping, der vi kan bruke de nye diesene med bokstaver på en linje, at det bare er fantasien som setter stopper <3 

"KJÆRLIGHET" 
Er en av dem, og det er en av de mektigste ordene vi har.
 La meg få hvise dere ett eksempel, på hvordan jeg har valgt å bruke den  <3 




 Jeg har pyntet med røde og hvite blomster. Detaljene består av wood, sommerfugler, halvperler og KJÆRLIGHET diesen fra kaBoks. 




Øverst på dette kortet har jeg en hvit sløyfe i høyre hjørne, åpner man opp sløyfen finner man mange lekre røde bær.




Den siste sløyfen i klassisk kjøkken mønster, åpner opp til den siste delen av kortet, der kan man skrive en koseli hilsning til noen man er spesielt glad i <3 


Sånn da har dere sett det nyeste kortet mitt for kaBoks
Lurer du på hvor du kan kjøpe de nye diesene,
 finner du forhandler listen her !

Ønsker dere en fortsatt flott Onsdag.

Klem fra DT Silje Kristin 

 
Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This card has been entered into the following challenges:

Ett Trykk 
# Jubeleumsoppgave nr 9


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3