fredag 24. april 2015

Gutter, som snart er unge Menn

Hei hei dere :-)

Her i Bodø er det en nydeli dag med halveis blå himmel og en sol som titter frem innimellom. Det begynner å våres for fult, selv her i nord. Stemningen på utsiden begynner å bli mer og mer herlig jo nermere vi kommer Mai.

I dag blogger jeg for kaBoks, å vil gjerne vise dere to Tags jeg har laget til Gutte konfirmanter. Det jeg har gjort er at jeg har blandet den gammle slitte stilen med den mer moderne bling bling lokken. Det du får da er 2 tags i en røff å tøff vintage stil <3 



  
På den føste jeg skal vise dere er en tags som er laget i mørke toner. Her har jeg brukt en dies fra kaBoks som jeg synes er helt rå og som passer så godt inn til Gutte Konfirmanter.



Diesen med ordet MOT på, beskriver det stege man tar fra å være GUTT, til det å bli MANN. Det stege man tar den dagen man blir Konfirmant og går inn i de voksnes rekker.



Flere detaljer som preger denne tagsn er knapper, bølgepapp og tannhjul <3




Min andre tags er en som er laget mer i brunere toner. Her har jeg brukt diesen Til Konfirmanten som tekst. 



Siden jeg har bygd opp tanhjulene såpass mye, har jeg plasert teksten delevis oppå de.



I tillegg til taannhjulene som detajer her, har jeg markert bartene som synes med glitter i sort.


Det var det jeg hadde å vise dere i dag :-) Mine to helt forskejllige Tags, men passert helt perfekt til Gutter som er på tur til å bli unge Menn <3
 
 Håper dere får en fortrefeli fredag, å en riktig så God Helg <3


Klem fra DT Silje Kristin


 Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:  
This card has been entered into the following challenges:


# 42 Always Anything Goes

# 196 Freestyle 

# 308 Bring on the Bling



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3