onsdag 24. juni 2015

Sommer Krukker

Hei Dere 

Håper dere har en fantastisk uke så langt. 
Dette er så langt den beste uken / dagene jeg har hat så langt i år. 
Føler meg heldi for å si det slikt <3 

I dag blogger jeg for kaBoks, å har lyst å hvise frem en ny blonde til dere. 

Jeg har valgt ut en ganske brei blonde, med navn Nina
Denne kan du bruke som base på ett kort eller en LO og pynte oppå med ett bilde og blomster og detaljer runt. 

Eller du kan gjøre slik som jeg har gjort, legge blonden runt krukken og friske den opp med blomster <3 


Den blonden jeg har valgt å bruke på mine krukker, 
har fått navnet Nina og er 4 1/8 inch høy. 


Oppå blonden har jeg brukt flere blomster i ulika lilla nyanser <3
Runt blomsterne er det noen små blad som er stanset ut. 
 


 Øverst runt glasskrukkene har jeg brukt hvit vokstråd og festet en sølv charms. 


Disse krukkene kan man ha utstilt i vinduet på hytta, pynt hjemme eller bare ha te eller kaffe i dem. Jeg tror dette blir en venninne gave <3 

Da ønsker jeg dere en flott kreativ onsdag <3 

Klem fra DT Silje Kristin 

6 kommentarer:

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3