lørdag 1. august 2015

I LOVE Maja Design

Hei Hei Alle Sammen :-)

I dag er det første august å det er starten på ett helt nytt kapittel for meg.
I dag er det ikke bare de siste tingene mine som skal inn i sjøhuset, men meg også :-D En spennende, utfordrende og frisk tid i vente å gjett om jeg gleder til de ukene som kommer <3 

Men først så hadde jeg tenkt å vise dere noen flotte Maja Design prosjekter <3 

Det er ingen hemligheter at en av mine favoritt produsenter innen mønster papir er Maja Design. Jeg lager gjerne store prosjekter i arkene fra Maja og jeg elsker det. Nye koleksjoner fra Maja er som Julaften for meg <3

Grunn til at jeg lager denne sammlingen med Maja Prosjekter er fordi jeg fortiden er Geste Designer Hos Maja Design
Noe som jeg ser på en stor ære å få lov til å være <3 

 

 Maja Design kom ut tidligere i år med en kolleksjon som de kalte for 

Dette er en kolleksjon som jeg ble totalt forelsket i <3 
Når jeg fikk se arkene hjemme for første gang, bestilte jeg hele kolleksjonen på nytt igjen. Jeg viste allerede da at dette er ark jeg kommer til å kose meg med å bruke gang på gang.

Det første prosjektet jeg lagde med disse arkene var ett helt nytt 3D prosjekt som jeg aldri før hadde prøvd meg på.

The Baby Vintage Playground <3  

 

Dette er ett prosjekt jeg lagde på vår treffet som var her i Bodø. Dette er en helt vanlig treboks som jeg har dekorert i Vintage Baby.
Jeg har kallet prosjekte for en lekeplass, på grunn av 3D flyet, 3D tåget og de store runde ballene som forestiller trær. I tillegg har du de små firkantete leke klossene forran med ordet Baby på <3
 Mer om prosjektet finner du HER <3 


Det neste prosjektet som er representert hos Maja Design er også laget med
 The Vintage Baby <3 

The Baby Vintage Gift Boxes <3

 

Dette prosjektet bynte med inspirasjon fra en blomster krukke. Jeg lagde den rosa boksen først, å så lagde jeg malen mindre og mindre for vær farge. Når jeg lagde den lille brune boksen, lagde jeg en steg for steg mal i bilder på hvordan man kan lage de samme boksene. 
Malen finner du HER og mer om boksene HER <3 


En anen kolleksjon fra Maja Design, som er blitt en liten favoritt hos meg, er den nye kolleksjonen som bare er en månde gammel.
En kolleksjon som oser hva sommeren kan innebære. 

Summer Crush <3  

Summer-Crush-P 

Er det en ting jeg liker spesielt godt med denne kolleksjonen så er det Navnet, arket med utklippene på og farge valget <3 Bare helt perfekt <3 

Jeg brukte disse arkene for første gang på en boks <3

Summer at the Beach <3 
 


 Jeg hadde en tom boks som hadde tilhørt en gammel Samsung mobil, når arkene kom i posten, måtte jeg bare endre boksen med disse flotte arkene. Oppå lokket bestemte jeg meg for å dekorere den med ulike sjell som ble plukket i Danmark i fjord. 

Flere bilder og info, får du HER <3


Det neste prosjektet som du finner på Maja bloggen er to Bokser <3 

Summer Crush Boxes <3

  

Dette er to bokser som jeg lagde for å søke på en DT "Stilling" Hos Noor! Design. Her har jeg holt meg til de to fargene som er i serien. Derfor er det to bokser, en er i Blå og den andre er i koral farge. Begge boksene gir en flott blanning av sommer og forventninger <3 
Hele søknadden finner du HER <3 


Dette er de fire prosjektene som er Reperesentert hos Maja Design, 
å du kan lese hele HER og finne ut mer om hvorfor Maja Design er en så stor favoritt hos meg <3


 Men jeg har lyst til å vise noen flere favoritt prosjekter laget med Maja Design <3  Dere skjønner, Maja Design har nemmelig en aldeles nydelig Kolleksjon som du kan bruke til papir prosjekter hele året å går jeg tom for ark fra denne serien, da er det nesten krise.

The Vintage Spring Basics <3

Vintage-Spring-Basics-P

Dette er en Herlig kolleksjon som kom før jeg bynte med Scrapping, så det er kuni de siste måndene at jeg kunne ha koset meg med de lekkre og flotte arkene. 


Jeg har brukt disse arkene til flere prosjekter, men ett av dem er ett prosjekt, der jeg har brukt ett bilde av meg selv på.

I Love my Flowers <3 



Jeg kom over en palett hos Søstrene Grene, og bestemte meg for å prøve å gjøre noe kult me den. Så jeg ente opp med å dekorere paletten i brun og hvit maling, festet ulike bånd og blonder, før jeg brukte de ulike blåe arkene som er å finne i kolleksjoen. Litt små skummelt å lage ett slikt prosjekt med deg selv på, men ble veldi fornøyd med utfallet <3

 Slik ble den og mer info finner du HER <3 


Mitt siste og siste prosjekt i denne Maja Presentasjonen er ett kort jeg ikke lagde for så veldig lenge siden. Ett romantisk å herlig Bryllups Kort <3

Mrs & Mrs <3 

 

Dette er en av de kortene som jeg bare ELSKER <3 Det er noe med fargene, båndene og stemningen som ligger over kortet som bare treffer meg. Det høres kansje rart ut, siden jeg har laget det. Men noen ganger får bare enkelte prosjekter en spesiell plass i hjertet, å det har dette kortet her fått <3 
Jeg lagde dette kortet som inspirasjon til andre scrappere, i håp om at det dukker opp flere Mrs & Mrs og Mr & Mr papir prosjekter. Enten i form av Kort, 3D eller ulike Bokser <3 

Produktlisten til dette kortet, kan du hente HER <3 


Sånn da har dere fått sett seks ulike Papir Prosjekter laget med noen av de beste mønster arkene i værden; Maja Design <3

Tuuuusen Takk til Maja Design som ville ha meg som Gjeste Designer <3


Ønsker dere Alle Sammen en flott Helg i en helt ny månde <3

Klem <3  
 

6 kommentarer:

  1. Wow your creations are beautiful and so creative, love your designs and use of the papers, congrats on your GDT at Maja Design, hugs Liz xx

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank You so Much Liz <3 I LOVE Maja with all of my heart <3

      Slett
  2. Imponert, du lager mye flott!

    SvarSlett
  3. Det er bare super flotte kreationer du laver.

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3