fredag 28. august 2015

Nyanser Med Sommerfugler

Hei Hei Alle Sammen <3

Noen av dere har sikkert fått med Dere at jeg er blitt designer for en helt fantastisk nydeli Scrappe Butikk som ligger i Tønsberg, Gode Minner <3

Gode Minner har en flott nettbutikk og en herlig facebook side, som ofte forteller om de nyeste nyhetene som kommer i nettbutikken <3 

Dette er ett flott team som snakker om mer enn bare Scrapping. Vi deler ideer og tanker og humorn er aldri langt unna. 
Disse kreative damene er mennesker jeg gleder meg veldig til å bli bedre kjent med å bli inspirert av.

Helt i bynnelsen av August drev vi å snakket om hva vi ikke var så begeistret for innenfor scrapbooking. Vi var i grunn ganske enig alle sammen at fargen gult og orange er farger vi helst ikke vil bruke og CAS. CAS er forkortelsen for Clean and Simple, og som dere vet, mine prosjekter er alt annet enn CAS.

Så mens disse damene fulførte oppgaven med stil, har jeg vært opptatt med flytting og andre personlige ting. Dette har gjort at scrappingen har komment i andre rekke. Men nå har jeg endelig løst oppgaven og dette er også mitt første innlegg for Gode Minner <3 



Kortet er ett enkelt kort med lag på lag som er litt anonymt, i forhold til andre kort med lag på lag. Jeg har brukt kartong fra Bazzill. I mellom basen og den hvite katongen med dotter, finner du en lyse gull kartong, også denne er fra Bazzill

Legger du merke til kanten runt den gule kartongen vil du se at jeg har brukt gul Stickles. 

Langs den ene siden har jeg tre rader med gul voks tråd.




Sommerfuglene er stanset ut med en lekker dies.

Her skal jeg dele en liten hemlighet med dere.
For å få den rette nyansen på sommerfuglene er dette farge prøver på maling, som er "tatt" på en bygg foretning. Ved å bruke "prøvene" til stansing, kan man få den rette nyansen fra den lyseste til den mørkeste. Slik som sommerfugelen på kortet. Så neste gang du er innom en foretning som selger maling, spør om du får med deg noen prøver på maling ;-)



Lengre opp på kortet har jeg skrevet GRATULERER. Dette er små klistremerker som jeg har gjort gule med Wink of Stella. 

I hjørnene har jeg brukt Gule Bling.


Sånn, da har dere sett hvordan jeg har løst oppgaven, Gult og Orange laget i CAS.

Kansje dere nå ble litt inspirert til å lage ett kort i den stilen og de fargene dere selv ikke er så begeistret for. Hvem vet, kan hende du oppdager at dette ikke var så dumt alika vell ;-) 


Håper dere får en fortreffelig helg på alle måter.

Klem fra DT Silje Kristin <3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3