tirsdag 26. juli 2016

I Just LOVE Cupcake's

Hei Igjen

Jeg kan bare ikke holde på denne hemligheten lengre, å må bare fortelle dere at jeg er TOTALT hektet på Nuvo Crystal Drops.
Det er ikke slik at jeg skammer meg, men de er så søte de små flaskene, å det er veldig lett å bli avhengig. En passe advarsel skal du få av meg, hvis du ikke allerede har testet dem ut og er blitt like hekta som det jeg er, så kommer du til å bli det. Så det eneste rådet jeg kan gi deg i denne fargerike situasjonen er å finne plass til de flotte flaskene på scrappe rommet ditt med en eneste gang. Når de av en mystisk grunn finner veien ned i postkassen din, vil de kreve sin plass og du vil med glede finne den beste panorama utsikten til dem, slik at de alltid er i syns feltet ditt og lett tilgjengelig til alle dine prosjekter. Mildt sakt har de invadert scrappe rommet mitt og det eneste jeg tenker på er "Hva mer kan jeg bruke dem til". Det finnes desverre ingen kur for denne galskapen, annet enn å henge seg på og glede seg til å lage de flotteste detaljene med Nuvo. Velkommen til min verden, der små flasker får det slik de vil og uansett hvor motstans dyktig du er, har du tapt bare ved å lese denne blogg posten. 

Sanheten er at det ikke er så ille, ja jeg er hekta og bruker dem mye. Jeg har allerede kvittet meg med stickles og Liquid Pearl, av den enkle grunn av at Nuvo er bedre, mye bedre. Jeg bruker Nuvo fra det å lage halv perler, halv perler med mønster, mine egne dråper til det å bruke dem på stensiler.

Stensiler har jeg brukt mye i det siste, der jeg har brukt Nuvo for å lage enkle kort, men full av farger og detaljer.


 I just can not keep on this secret longer, I just have to tell you that I am TOTAL hooked on Nuvo Crystal Drops. 
It's not that I'm ashamed, but they are so cute those little bottles and it is very easy to become addicted. Here is a little warning for you, if you have not already tested them out and have become as hooked as I am, you're going to be that. So the only advice I can give you in this colorful situation is to find space for the great bottles in your scrapping room rigth now. When it mysterious way finds its way into your mailbox, they will demand their place and you'll be glad to find the best view to them so that they are always in the visual field and available to all your projects. They invaded my scrapping room and the only thing I think about is "What more can I use them to." There is unfortunately no cure for this madness, except to hang on and look forward to creating the finest details with Nuvo. Welcome to my world, where small bottles get it any way they want and wherever resistance you have, you have lost just by reading this blog post. 

The truth is, that it's not so bad, yes I'm hooked and use them a lot. I have already got rid of stickles and Liquid Pearl, for the simple reason that Nuvo is better, much better. I use Nuvo to create my own pearls, half pearls with pattern, my own rain drops to using them on stencils. 

Stencils I've used a lot in the past, where I've spent Nuvo to make simple cards full of color and details.



Dette er ett enkelt avlangt kort som er laget ut i fra en stensil med 3 store muffins på, det er en Stensil fra UMR Design. 


 This is a easy card made on the basis of a stencil with 3 large cupcakes on, the Stencil are from UMR Design.

 


Det jeg har gjort er at jeg valgte meg ut de tre sterkeste fargene med Nuvo som jeg har: Caribbean Ocean, Carnation Pink og Dandelion Yellow.

  
What I have done is that I have chose out the three strongest colors with Nuvo that I have: Caribbean Ocean, Carnation Pink and Yellow Dandelion.

 

 

 


Jeg tapet først fast den hvite kartonegn, så tapet jeg fast stensilen og brukte en flat kniv og smurt utover Nuvoen oppå stensilen. Når jeg var ferdig med alle tre muffinsene, løstnet jeg tapen og tok forsiktig vekk stensilen.

OBS!!! Bruker du Nuvo oppå stensiler, husk å vask Nuvoen vekk før den tørker. Glemmer du det, ja da blir det svert vanskelig å få stensilene rene.

Det tar noen timer før det tørker, men når det er helt tørt kan du gjøre hva du vil med kartongen. Jeg valgte å dele opp mine muffins, bruke en hjørne punsh i kantene og feste dem oppå enkartong som passet til vær og en av muffinsene.

  
I taped first the white carton to the table, then I taped the stencil on top of the carton. I used a flat knife and smeared Nuvo out on the top of the stencil. When I was finished with all three cupcakes, I loose the tape and took careful away the stencil. 

ATTENTION !!! Do you use Nuvo atop of the stencils, remember to wash of the Nuvo away before it dries. If you forget it, well, then it becomes verry difficult to get the stencil clean. 

It takes a few hours until it dries, but when it is completely dry, you can do whatever you want with the carton. I chose to thake them apart, use a corner punsh and glued them on the top of the carton in the same color as the cupcake.

 


Nedenfor muffinsene har jeg limet fast tre knapper i den sammen fargen som muffinsene er i.

Siden jeg startet med å avrunde hjørnene, har jeg valgt å runde av alle hjørnene. Jeg har bygget opp kortet med 3D puter for å få litt dybde i selve kortet. 

Ett enkelt kort som passer perfekt som bursdagskort <3 


 Below the cupcakes I have glued three buttons in the same color as the cupcakes. 

Since I started to round off the corners, I have chosen to round off all the corners on the card. I have built up the card with 3D foam pads to get some more life in the card. 

A single card that is perfect as a birthday card <3
 


Det kan være lurt å spre ryktet om Nuvo,  jo fortere det kommer en kur jo bedre ;-) Men så skal det sant sies at bedre kur en å bruke penger på noe som gir så mange muligheter, skal du lete lenge etter.

  
You may want to spread the word about Nuvo, the faster it comes out, the faster we get a cure ;-) But the true are there is no better cure then spend money on something that provides so many opportunities like Nuvo, that you must search for a long time to find.


























This card are in these challenges:

Crafty Boots Challenges
 # Pictuere Challenge
- Inspire with the colors

 

1 kommentar:

  1. Great colours, they make a really cheerful card. I love how you have chosen matching buttons. Thank you for sharing your work with all of us at Crafty Boots Challenges.

    Dionne

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3