onsdag 24. august 2016

The Glass Jar Full of Brushes

Hei Dere

I dag er jeg innom her med ett nytt prosjekt laget for Maja Design.

Denne gangen har jeg dekorert en glasskrukke, som jeg skal ha penslene mine i. 

Today I'm back here with a new project for Maja Design. 

This time I decorated a glass jar, which I shall have my brushes in.

 


Jeg har hentet ut noen nydelige ark fra Maja Design sin nyeste kolleksjon, SummerTime <3 Disse arkene er så fulle av blomster, sommer og romantikk <3
  

I've picked out some beautiful sheets from Maja Design's latest collection, Summertime <3 These sheets are so full of flowers, summer and romance <3

 


De arkene jeg har brukt er: Smell the Roses, Flowers Everywhere, Garden Bouquet, Ligth Scarlet og In the Garden - Diecuts. 


The sheets I have used are: Smell the Roses, Flowers Everywhere, Garden Bouquet, Ligth Scarlet and In the Garden - diecut.

 


Jeg har på to av strimlene jeg har rundt glasset brukt en punch fra Martha Stewart, mens de andre strimlene er uten punch kant. I tillegg til de hvite perlene jeg har brukt rundt glasset, har jeg brukt perler rundt rosetten som jeg har plassert fremst på glasset.

Rundt rosetten har jeg hvite blomster, osteklut og perler.


I have on two of the strips that are around the glass using a punch from Martha Stewart, while the other strips have a non punch edge. In addition to the white pearls I have used around the glass, I have also pearls around the rosette I placed on the front of the glass. 

Around the rosette I have white flowers, cheese cloth and pearls.

 

 


Rundt glasset har jeg festet 3 tags med hvit woks tråd.
  

Around the glass, I have attached 3 tags with white woks thread.

 


Snur man glasset rundt har jeg festet flere knapper i ulike størrelser.


If you turn the glass around I have attached several buttons in various sizes.

 


Ett enkelt prosjekt fra meg denne gangen :-) 


A easy project from me this time :-)

 


 SiljeKristin-sign

4 kommentarer:

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3