mandag 31. oktober 2016

Mini Step by Step - Nuvo Crystal Drops Stand

Hei til dere :-)

Jeg har store planer for å vise dere mitt nye prosjekt for Wycinanka i dag, ett prosjekt som har gjort det mer oversiktlig på Scrapperommet mitt.

Jeg har satt sammen en stand som er laget for Stickles, Liquid Pearl og Nuvo Crystal Drops. Jeg bruker mitt stativ til Nuvo flaskene mine, å har derfor tenkt til å vise dere en liten steg for steg på hvordan dere kan sette sammen standen selv. 

  
I have a little plan to show you my new project Wycinanka today, one project that has made it more organized in my craft room.

I've put together a stand that is designed for Stickles, Liquid Pearl and Nuvo Crystal Drops. I use my stand to my Nuvo bottles and made a little step by step on how you can put together the stand on your own.
 



Forkalringen jeg har gjort står under hvert bilde :-)

 The explanation I have done is under eatch image :-)


STEP ONE:

 

 

Hvis dere ønsker å endre farge på standen, kan dere gjøre som meg, å legge alle delene på ett underlag og spraye delene hvite. Jeg har sprayet på begge sidene.

  
If you want to change the color on the stand, you can do like I did. put all the pieces on one underlay and spraying the parts white. I have sprayed on both sides.

 
STEP TWO:


Når alle delene er tørre, limer jeg dem sammen med limpistolen.

 When all the parts are dry, I glued them together with a glue gun.


 DONE:

 


Til slutt så kan du plassere alle flaskene dine i standen, slik som på bildet. 
Jeg har brukt standen til de søte små fargerike flaskene fra Tonic Studios, som er blitt min nye favoritt <3 
  
Finally you can put all your bottles in the stand, like the pictures.
 I've used the stand for the cute little colorful bottles from Tonic Studios, which has become my new favorite <3
 
 


Det som er så kjekt med denne er at du trenger ikke å bruke den til flaskene dine hele veien, i de øverste hullene kan du plassere pensler, lengre ned kan du ha fargeblyantene dine eller annet verktøy du bruker. Det er bare fantasien som setter stopper. 

  
The nice ting with this is that you do not have to use it to your bottles all the way, in the upper holes you can place your brushes, further down you can have your crayons or other tools you use. It is just the imagination that stops you.
 


Standen finner du HER i nettbutikken til Wycinanka :-) 

 The stand can be found HERE in the online store to Wycinanka :-)

 


 

2 kommentarer:

  1. Så utrolig praktisk stand !! Må se nærmere på den ja ;-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tips 😀
    Har bestilt, og gleder meg stort til å få orden i flaske/tube samlingen min 😃

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3