fredag 7. oktober 2016

Rough Squares to a MAN

God Fredag Alle Sammen :-)
 
For en god stund siden var jeg designer for en fantastisk butikk som på den tiden het TreL.no. Nå har det seg desverre slik at denne butikken er lagt ned, men mens jeg var designer for dem, hadde jeg i bloggen til TreL.no ett tøft Herre kort, som jeg aldri har hat i min egen blogg før nå.

Dette kortet er kun satt sammen med firkanter som er 5cm x 5cm.
Ideen fikk jeg når jeg kom over arkene i fra en 6x6 blokk fra StudioLight - Industrial. Blokken er full av røffe ark som er perfekt til prosjekter laget til en Mann.

  A while ago I was designing for a fantastic shop which at the time was called TreL.no. Now is it unfortunately so this store is closed down, but while I was designing for them, I had in the TreL.no blog, one tough man card, which I've never publish in my own blog until now. 

This card is only made with squares that are 5cm x 5cm. 
The idea I got when I came across some sheets from a 6x6 block from Studio Light - Industrial. The block is full of rough sheets that are perfect for projects designed to a man.



Jeg kuttet ut alle firkantene først, før jeg gjorde kantene slitte. For å få litt mer struktur på dem, har jeg brettet dem sammen til en ball i hånden min. 
Alle bitene har en liten bit med dobbelsidig tape på midten, å det er sånn jeg har festet dem fast til selve basen av kortet. 


I cut out all the squares first, before I worn the edges. To get a bit more structure on them, I folded them up into a ball in my hand. All the pieces have a small piece of double sided tape on the center, that's how I've placed the squares on the card.

 


På den ene siden av kortet har jeg brukt tannhjul fra Wycinanka, disse har jeg gjort svarte med Distress Ink.

  
On one side of the card I have used gear from Wycinanka, these I did black with Distress Ink.
 
 

 


Andre detaljer jeg har brukt er en filmrull fra Tim Holtz, denne har jeg plassert under og over firkantene. For at dette skulle bli litt røffere har jeg brukt Rub Ons på filmrullen og på flere firkanter, også disse er fra Tim Holtz.

  
Other details I have used is a roll of film from Tim Holtz, this I have placed under and over the squares. For this to be a little rougher, I have used Rub Ons on the film roll and on several squares, also these are from Tim Holtz.

 

 


På midten av kortet har jeg brukt små klistremerker å skrevet ordet GRATULEReR.

Til slutt festet jeg halv perler i hjørnene på firkantene.


In the middle of the card I have used small stickers to write one word congratulations, only on Norwegian. 

Finally I attached half pearls in the corners of the squares.
 
  
 

Ett røft Mannekort laget på 1 - 2 - 3 

 One rough Male card made on 1 - 2 - 3



1 kommentar:

  1. Sååå tøft dette var! Virkelig artig og stilig! :D
    Du...den filmstripen med store tall på der....hvem har den? Den var jo bare helt rå :D

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3